یکی از مهم ترین مهارت ها در زندگی انسان، ایجاد رابطه با افراد مختلف است. ابتدا افراد و نوزادان از زبان بدن (حرکات صورت، حرکات دست، حرکات سر و غیره) برای برقراری ارتباط با اطرافیان خود استفاده می کنند. دانشمندان بر این باورند که 65 درصد از ارتباطات چهره به چهره بدون کلام و 35 درصد از طریق کلام انجام می شود. بیان فیزیکی مهمترین بخش انتقال احساس است.

مردم معمولاً در 90 ثانیه اول پس از ملاقات، شخصیت افراد را ارزیابی و قضاوت می کنند. به عنوان مثال، هنگام شرکت در مهمانی ها و ملاقات با افراد جدید، ممکن است متوجه شده باشید که در اولین لحظات برخی افراد جذاب و برخی دیگر غیر جذاب به نظر می رسند.

یادگیری زبان بدن چقدر اهمیت دارد؟

این دوره آنلاین زبان بدن زهرا شیراحمدی است که در یک ساعت مفیدترین اطلاعات در مورد زبان بدن و احساسات خرد را به شما آموزش می دهد. با استفاده از این اطلاعات می توانید وارد ذهن طرف مقابل شوید. خواه حرف هایش درست باشد یا نه. میشه فهمید اشتباه هست یا نه. از این اطلاعات برای درک احساسات او استفاده کنید و به راحتی با او ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، با استفاده از اطلاعات این دوره و تئوری تغییر می توانید به سرعت اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و به شخصیتی کاریزماتیک تبدیل شوید.


با آموزش و تمرین می توان هوش را تقویت کرد. این آموزش به مخاطب می آموزد که به راحتی احساسات پنهان افراد را بشناسد، حرکات بدن را کنترل کند، ظاهری زیبا داشته باشد و به راحتی با مردم کنار بیاید. این آموزش بصری حس بینش را در شنوندگان بیدار و تقویت می کند.

در این دوره چه می آموزیم؟

در این دوره مجری رادیو پس از نگاهی به مقدمه، به بررسی انواع فعالیت های بدنی می پردازیم، سپس به زبان بدن فرهنگ های مختلف می پردازیم و در نهایت به بررسی علائم ترس، خشم، انزجار و ... می پردازیم.