امروزه سرعت رقابت در تولید محصولات خانگی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. جاروبرقی انواع مختلفی دارد که کاربردی ترین آنها مدل سطلی است. راندمان بالای این نوع جاروبرقی ها را در نظر بگیرید. می توان گفت یکی از کاربردی ترین مدل های جاروبرقی مناسب برای نظافت فضاهای بزرگ هستند. البته قیمت جاروبرقی سطلی به دلیل ظرفیت بالاتر و بهره مندی از فناوری های پیشرفته، نیاز به هزینه بیشتری نسبت به نمونه های معمولی دارد. در این مقاله با معرفی بهترین جاروبرقی های سطلی خارجی و ایرانی این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که با توجه به بودجه خود مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

جاروبرقی سطلی چیست و انواع آن

همانطور که از نام این نوع جاروبرقی پیداست، جاروبرقی سطلی دارای مخزن یا سطلی است که می تواند مقادیر زیادی زباله های محیطی را جمع آوری کند. جاروبرقی های سطلی در انواع کیسه ای، مخزنی و آب و خاکی در بازار موجود می باشد. با توجه به ظرفیت ایده آل این مدل جاروبرقی، کاربران می توانند از این مدل جاروبرقی برای نظافت اماکن عمومی مانند هتل ها، شرکت ها و مهمانسراها استفاده کنند.

بهترین برند جاروبرقی خارجی و ایرانی

البته این برند می تواند تاثیر زیادی در قیمت جاروبرقی سطلی داشته باشد. از طرف دیگر، هرچه برندی که انتخاب می کنید خاص تر باشد، گران تر خواهد بود. امروزه با افزایش فروش جاروبرقی سطلی بسیاری از شرکت ها اقدام به ساخت خط تولید جاروبرقی سطلی کرده اند که البته کیفیت محصولات آنها را نه می توان تایید و نه تکذیب کرد به همین دلیل باید آنها را یکی از این جاروبرقی ها معرفی کرد. بهترین برندهای جاروبرقی سطلی. البته در این قسمت بهترین برندهای جاروبرقی سطلی خارجی و ایرانی را برای شما قرار داده ایم تا در ادامه مطلب نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش بخوانید.


1. ال جی بهترین مارک جاروبرقی درام

جاروبرقی قوطی ال‌جی قدرت مکش بسیار بالایی دارد، بنابراین می‌توانید کوچک‌ترین زباله‌ها را مانند موهای حیوانات خانگی جمع آوری کنید. لازم به ذکر است که جاروبرقی سطلی ال جی دارای ویژگی ها و فناوری های خاص دیگری نیز می باشد که با استفاده از آنها می توانید نظافتی بی نقص را برای خود بسازید.

مزایای جاروبرقی سطلی ال جی

از قدرت زندگی بهره مند شوید

داشتن مخزن با ظرفیت بالا برای جمع آوری زباله

طراحی زیبا

قدرت مکش بالا

معایب جاروبرقی قوطی ال جی

حرکت به جایی سخت است

فضای بیشتری را اشغال کنید

پر سر و صدا

وزن سنگین

2. بهترین جاروبرقی خارجی با سطل هیتاچی

یکی دیگر از برندهای خارجی که تولید انبوه جاروبرقی سطلی را به ثبت رسانده است، برند هیتاچی است. هیتاچی خلاقیت و تخصص خود را در این مدل جاروبرقی پیاده کرده است تا بتوانید بهترین تجربه نظافتی را با جاروبرقی سطلی هیتاچی تجربه کنید.

مزایای جاروبرقی سطلی هیتاچی

دارای فیلتر آنتی باکتریال نانو تیتانیوم است

مکش قدرتمند

ظرفیت 21 لیتر برای جمع آوری زباله

قابلیت جذب مایعات در بسیاری از مدل ها.

بدن جامد

معایب جاروبرقی هیتاچی

صدای بلند

وزن سنگین

اثبات

تحویل سخت

3. AAG بهترین مارک سطل جاروبرقی محکم

شاید در مورد شهرت AAG در صنعت جاروبرقی شنیده باشید. این برند خارجی هر ساله با ارائه محصولات خود محبوبیت خود را در بین کاربران دو چندان می کند. درست است که AAG تعداد زیادی مدل جاروبرقی در خط تولید خود دارد، اما در مورد ارائه مدل‌های جاروبرقی چوبی آن‌طور که انتظار می‌رفت عمل نکرده است، بنابراین تنوع زیادی به خصوص با جاروبرقی‌های سطلی AAG نخواهید دید.

مزایای جاروبرقی سطلی AAG

قدرت مکش عالی

قدرت جذب کنترل شده

فیلتر بهداشتی داشته باشید

ظرفیت مخزن

عدم وجود جاروبرقی AAG با سطل

محدوده قیمت بالا

زندگی در جایی سخت است

صدای بلند

4. پاناسونیک، بهترین جاروبرقی سطلی قدرتمند

پاناسونیک از دیگر شرکت های خارجی است که سطل جارو برقی را در کنار سایر محصولات خانگی در برنامه تولید خود قرار داده است. یکی از نکات جالبی که جاروبرقی پاناسونیک را به عنوان بهترین جاروبرقی خانه تبدیل کرده است استحکام بدنه همراه با طراحی تکنولوژی پیشرفته است. پاناسونیک مانند سایر شرکت های رقیب از منابع و فناوری قدرتمندی برای پاک کننده های سطل استفاده کرد که در عین حال فرآیند نظافت را به بهترین نحو برای کاربران دنبال می کند. برای استفاده از خدمات پس از فروش بوش با ما تماس بگیرید.


مزایای جاروبرقی سطلی پاناسونیک

قدرت مکش عالی

بدن جامد

دارای فیلتر تمیز کننده پارچه ای قابل شستشو

معایب جاروبرقی سطلی پاناسونیک

وزن سنگین

رسیدن به جایی سخت است

صدای بلند